24.7.2022 - porod

28.07.2022

Dneska naše Ann porodila 4 pejsky a 3 fenečky........nikdy jsem si nemyslela, že u porodu své fenky zažiju tolik emocí najednou. Ann totiž byla naprosto klidná, vyrovnaná a nejevila nějaké extra výrazné známky porodních změn, neklidu, hrabání, přemísťování......atd. Bylo to plné lásky, adrenalinu, slz, napětí a pro mě jedno z nejhezčích zážitků mého života. Nikdy jsem si nedokázala představit, jak ta moje holka mi věří a čeká jen na to, co řeknu nebo udělám. Pouto mezi námi se těmito malými chlupatými miláčky velmi prohloubilo a já za to všechno děkuji.



Pro naše štěňátka hledáme zodpovědné majitele, kteří od nás obdrží:

Kupní smlouvu, pet passport - mezinárodní očkovací pas ( záznamy o očkování, odčervení ), průkaz původu FCI, štěněcí dárkový balíček.

Prosím každého zájemce, aby mi o sobě a své rodině něco napsali.........kde bydlíte, zda v bytě nebo v domě, poprosím i váš věk, pokud máte děti, tak jak staré, zda jste někdy již pejska měli nebo i máte a proč jste se rozhodli pro koupi štěňátka..........pište prosím do emailu: bilaaristokratka@email.cz

Moc děkuji...... chceme pro ně jen to nejlepší.

Fotogalerie

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky